bogi1 [ Go To Sleep ]
Wielka P�ytoteka Muzyki [Cz.8]
W tym w�tku wybieramy najlepsze kr��ki muzyczne. W�tek robiony na pr�b�. Mo�e si� przyjmie. W�tek ma na celu stworzy� Wielk� P�ytotek� Muzyki.
Regulamin :
1. P�yty mog� by� z ka�dego gatunku muzyki
2. P�yta mo�e by� zar�wno wykonawcy polskiego jak i zagranicznego
3. Na li�cie mog� znajdowa� si� maksymalnie dwie p�yty tego samego wykonawcy.
4. Nie dodajemy p�yty, kt�ra ju� wygra�a.
5. Nie dodajemy sk�adanek ,kompilacji oraz singli
6. Zbieramy 10 propozycji wed�ug wzoru : wykonawca - tytu� (Rok) [Nick] i zdj�cie ok�adki p�yty. np. Metallica - Kill 'Em All (1983) [bogi1] oraz minimalnie dwa linki do piosenek z p�yty.
7. Ka�dy mo�e doda� tylko jedn� propozycj�.
8. Po dodaniu 10 propozycji rozpoczyna si� g�osowanie.
9. Nie mo�na g�osowa� na p�yte ,kt�r� sami dodali�my
10. Ka�dy g�osuje na 3 najlepsze dla niego p�yty daj�c najlepszej +3,drugiej +2, i ostatniej +1
11. G�osowanie trwa 48 godzin.
12. Po podliczeniu g�os�w kolejn� cz�� tworz� ja lub kto� inny ,gdy napisze �e nie b�d� m�g� jej za�o�y�.
13. Edycji specjalnych nie b�dzie bo z tak� r�norodno�ci� gatunk�w by�o by to bez sensu wed�ug mnie.
Zwyci�zcy:
Cz.1 - Pink Floyd - The Wall (1979) [bezi47]
Cz.2 - Led Zeppelin - Led Zeppelin IV (1971) [szymonmac]
Cz.3 - Megadeth - Rust in Peace (1990) [kubomi�]
Cz.4 - Guns N' Roses - Appetite for Destruction (1987) [adam11$13]
Cz.5 - AC/DC - Back in Black (1980) [Playboy95]
Cz.6 - Metallica - Metallica (1991) [Kruk]
Cz.7 - Mot�rhead - Iron Fist (1982) [szarzasty]
Poprzednia cz��:
https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=11109626&N=1
Will Barrows [ take one shot fo my pain ]
1. Run-D.M.C. - Raising Hell (1986) [bogi1]
2. Lenny Kravitz - 5 (1998) [kubomi�]
adam11$13 [ In Paradise City ]
1. Run-D.M.C. - Raising Hell (1986) [bogi1]
2. Lenny Kravitz - 5 (1998) [kubomi�]
3. Eminem - Recovery (2010) [adam11$13]
szymonmac [ Legend ]
1. Run-D.M.C. - Raising Hell (1986) [bogi1]
2. Lenny Kravitz - 5 (1998) [kubomi�]
3. Eminem - Recovery (2010) [adam11$13]
4. Black Sabbath - Black Sabbath (1970) [szymonmac]
Playboy95 [ Master of Puppets ]
1. Run-D.M.C. - Raising Hell (1986) [bogi1]
2. Lenny Kravitz - 5 (1998) [kubomi�]
3. Eminem - Recovery (2010) [adam11$13]
4. Black Sabbath - Black Sabbath (1970) [szymonmac]
5. Vader - The Art of War (2005) [Playboy95]
(Obowi�zkowo do przes�uchania!!!)
udri [ dybuk ]
1. Run-D.M.C. - Raising Hell (1986) [bogi1]
2. Lenny Kravitz - 5 (1998) [kubomi�]
3. Eminem - Recovery (2010) [adam11$13]
4. Black Sabbath - Black Sabbath (1970) [szymonmac]
5. Vader - The Art of War (2005) [Playboy95]
(Obowi�zkowo do przes�uchania!!!)
6. Iron Maiden - The Number of The Beast (1982) [udri]
rog1234 [ Gold Cobra ]
1. Run-D.M.C. - Raising Hell (1986) [bogi1]
2. Lenny Kravitz - 5 (1998) [kubomi�]
3. Eminem - Recovery (2010) [adam11$13]
4. Black Sabbath - Black Sabbath (1970) [szymonmac]
5. Vader - The Art of War (2005) [Playboy95]
(Obowi�zkowo do przes�uchania!!!)
6. Iron Maiden - The Number of The Beast (1982) [udri]
7. Machine Head - Burn My Eyes (1994) [rog1234]
Za d�ugo si� powstrzymywa�em przed daniem najlepszej p�yty wszech czas�w :P
szarzasty [ Mork ]
1. Run-D.M.C. - Raising Hell (1986) [bogi1]
2. Lenny Kravitz - 5 (1998) [kubomi�]
3. Eminem - Recovery (2010) [adam11$13]
4. Black Sabbath - Black Sabbath (1970) [szymonmac]
5. Vader - The Art of War (2005) [Playboy95]
(Obowi�zkowo do przes�uchania!!!)
6. Iron Maiden - The Number of The Beast (1982) [udri]
7. Machine Head - Burn My Eyes (1994) [rog1234]
8. Kreator - Endless pain (1985) [szarzasty]
Za d�ugo si� powstrzymywa�em przed daniem najlepszej p�yty wszech czas�w :P
to przestan si� juz powstrzymywac i daj j� - w nast�pnej cz�ci :E
wies�aw2 [ Na HAXACH ! ]
1. Run-D.M.C. - Raising Hell (1986) [bogi1]
2. Lenny Kravitz - 5 (1998) [kubomi�]
3. Eminem - Recovery (2010) [adam11$13]
4. Black Sabbath - Black Sabbath (1970) [szymonmac]
5. Vader - The Art of War (2005) [Playboy95]
(Obowi�zkowo do przes�uchania!!!)
6. Iron Maiden - The Number of The Beast (1982) [udri]
7. Machine Head - Burn My Eyes (1994) [rog1234]
8. Kreator - Endless pain (1985) [szarzasty]
9. Varius Manx - Emu (1994) [wies�aw2]
A taka mala odskocznia, dla mnie calkiem przyjemna
bogi1 [ Go To Sleep ]
^
Behemoth [ Rrrooaarrr ]
1. Run-D.M.C. - Raising Hell (1986) [bogi1]
2. Lenny Kravitz - 5 (1998) [kubomi�]
3. Eminem - Recovery (2010) [adam11$13]
4. Black Sabbath - Black Sabbath (1970) [szymonmac]
5. Vader - The Art of War (2005) [Playboy95]
(Obowi�zkowo do przes�uchania!!!)
6. Iron Maiden - The Number of The Beast (1982) [udri]
7. Machine Head - Burn My Eyes (1994) [rog1234]
8. Kreator - Endless pain (1985) [szarzasty]
9. Varius Manx - Emu (1994) [wies�aw2]
10. Ulver - Perdition City (2000) [Kruk]
Gdyby kto� zapyta� mnie: "Hej Konrad, kt�ry album uwa�asz za najlepszy pomijaj�c etykietowanie, szufladkowanie i okre�lanie gatunk�w?" odpowiedzia�bym: "Perdition City" Ulvera. To najdoskonalszy kr��ek jaki us�ysza�em. Dla mnie niedo�cigniony geniusz. Paradoksalnie kr��ek z obszar�w, kt�re nie odpowiadaj� rdzeniowi muzyki, kt�r� s�ucham najcz�ciej czyli rockowi i metalowi, ale kto w obliczu TAKIEGO kr��ka zawraca�by sobie g�ow� takimi pierdo�ami?
bogi1 [ Go To Sleep ]
Gdyby kto� zapyta� mnie: "Hej Konrad
Widz�, �e jeste�my imiennikami.
Behemoth [ Rrrooaarrr ]
W takim razie musz� przyzna�, �e �adne masz imi� :->
Playboy95 [ Master of Puppets ]
6. Iron Maiden - The Number of The Beast (1982) [udri] +3
4. Black Sabbath - Black Sabbath (1970) [szymonmac] +2
9. Varius Manx - Emu (1994) [wies�aw2] +1
No, g�osujemy panowie. W ko�cu 10 pozycji ju� jest.
rog1234 [ Gold Cobra ]
1. Run-D.M.C. - Raising Hell (1986) [bogi1] +3
10. Ulver - Perdition City (2000) [Kruk] +2
3. Eminem - Recovery (2010) [adam11$13] +1
Behemoth [ Rrrooaarrr ]
Czytajcie regulamin dzieciaki:
"6. Zbieramy 15 propozycji"
bogi1 [ Go To Sleep ]
Behemoth ---> Zapomnia�em zmieni�. Wr�cili�my do 10
3. Eminem - Recovery (2010) [adam11$13] +3
10. Ulver - Perdition City (2000) [Kruk] +2
4. Black Sabbath - Black Sabbath (1970) [szymonmac] +1
mefsybil [ Legend ]
Czytaj posty za�o�yciela, dziadek.
edit: Wracamy do 10 pozycji !
W regulaminie po prostu zapomnia� zmieni� :P
3. Eminem - Recovery (2010) [adam11$13] +3
1. Run-D.M.C. - Raising Hell (1986) [bogi1] +2
5. Vader - The Art of War (2005) [Playboy95] +1
A niech ma Vader jeden punkt. W koncu 2005-2008 by� �wietnym okresem ich dzia�alno�ci.
Royal_Flush [ Genera� ]
Black Sabbath - Black Sabbath (1970) [szymonmac] +3
Iron Maiden - The Number of The Beast (1982) [udri] +2
Lenny Kravitz - 5 (1998) [kubomi�] +1
Ciesz� si� �e Lemmy wygra� :)
Sam chyba zaczn� dawa� propozycj� Motorheadu bo kurde ograniczeni gatunkowo u�ytkownicy g�osuj� tylko na swoje klimaty :/
PS fotk� Motorheadu mog�e� da� star� bo Iron Fist by� w starym sk�adzie :)
bogi1 [ Go To Sleep ]
Royal_Flush ---> A 1 pkt komu dajesz ?
edit: Musisz jednak si� na kogo� zdecydowa� bo inaczej nie b�d� liczy� twojego g�osu
bezi 47 [ Cowboy From Hell ]
4. Black Sabbath - Black Sabbath (1970) [szymonmac] +3
8. Kreator - Endless pain (1985) [szarzasty] +2
7. Machine Head - Burn My Eyes (1994) [rog1234] +1
szymonmac [ Legend ]
10. Ulver - Perdition City (2000) [Kruk] +3
6. Iron Maiden - The Number of The Beast (1982) [udri] +2
2. Lenny Kravitz - 5 (1998) [kubomi�] +1
szarzasty [ Mork ]
6. Iron Maiden - The Number of The Beast (1982) [udri] +3
4. Black Sabbath - Black Sabbath (1970) [szymonmac] +2
5. Vader - The Art of War (2005) [Playboy95] +1
Behemoth [ Rrrooaarrr ]
6. Iron Maiden - The Number of The Beast (1982) [udri] +3
5. Vader - The Art of War (2005) [Playboy95] +2
8. Kreator - Endless pain (1985) [szarzasty] +1
Him [ Antichristos ]
4. Black Sabbath - Black Sabbath (1970) [szymonmac] +3
6. Iron Maiden - The Number of The Beast (1982) [udri] +2
5. Vader - The Art of War (2005) [Playboy95] +1
moonwalker18 [ Legionista ]
4. Black Sabbath - Black Sabbath (1970) [szymonmac] +3
3. Eminem - Recovery (2010) [adam11$13] +2
10. Ulver - Perdition City (2000) [Kruk] +1
bogi1 [ Go To Sleep ]
^
bogi1 [ Go To Sleep ]
^
bogi1 [ Go To Sleep ]
Za godzin� koniec
Agent_007 [ Senator ]
3. Eminem - Recovery (2010) [adam11$13] +3
7. Machine Head - Burn My Eyes (1994) [rog1234] +2
8. Kreator - Endless pain (1985) [szarzasty] +1
Satanic Warmaster [ Pretorianin ]
10. Ulver - Perdition City (2000) [Kruk] +3
6. Iron Maiden - The Number of The Beast (1982) [udri] +2
5. Vader - The Art of War (2005) [Playboy95] +1
co do pierwszego miejsca nie mia�em �adnych dylemat�w, Ulver jest jednym z paru zespo��w dla kt�rych jestem w stanie rzuci� w k�t wszytko i po prostu pojecha� 300km na koncert. Paradoksalnie "Perdition City" w moim mniemaniu nie jest najlepszym ich albumem, ba; nie mie�ci si� nawet w pierwszej tr�jce. Wiele bardziej podchodzi mi (abstrahuj�c od pierwszych trzech p�yt i pierwszego EP) "Shadows of the Sun" utrzymany w mrocznym, nieco melancholijnym, "�limaczym" i ascetycznym klimacie. Drugie miejsce te� problemem nie bylo; bezapelacyjnie najlepsza p�ytka Majden�w. Co do trzeciego; prawd� m�wi�c punkt dla Vadera jest tylko i wy��cznie moim dzisiejszym humorem, jutro mog�o by to by� co� zupe�nie innego.
binkset [ Acacia Avenue ]
6. Iron Maiden - The Number of The Beast (1982) [udri] +3
4. Black Sabbath - Black Sabbath (1970) [szymonmac] +2
10. Ulver - Perdition City (2000) [Kruk] +1
bogi1 [ Go To Sleep ]
Wyniki :
6. Iron Maiden - The Number of The Beast (1982) [udri] +20
4. Black Sabbath - Black Sabbath (1970) [szymonmac] +19
3. Eminem - Recovery (2010) [adam11$13] +12
10. Ulver - Perdition City (2000) [Kruk] +12
Nowa : https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=11122411&N=1